2011. május 17., kedd

Frappáns cím :D

Gondolkodtam egy ideje milyen címet írjak és  mivel nem  jutott eszembe semmi jó, így ez  szerintem tökéletesen megteszi :D.Otthon megint csak nem  volt idom írni , így megint a  bentlakásból jelentkezem.Túl sok fülit nem készítettem , de  azért akad jó pár :).Ennek az  oka  folyton az  idő hiánya.
A Múlthéten egy pár képet nem tudtam feltenni így most azokat is felteszem.
Itt is vannak elsőként :
   








megrendelés volt 




                                                     




                                                                           megrendelés volt 

 ...és ennyi, innentől az  új képek jönnek :

              Elsőként itt is  van egy gyűrű , megrendelés volt :

                               
  
....és  megint csak bedugós fülik :D  :


 készítettem ismét egy-néhány tököt :D





 és a  sok rózsa : ( zöldet még eddig nem készítettem )
ez az  első alkalom , kíváncsi vagyok szeretitek e :)




egy új szín





                                      szőlőt is készítettem megint 




és cseresznyét is :D
                       
             
......és egy csoportkép :D :








Készítettem csüngős füliket is, eleinte nem volt túl sok kedvem hozzájuk , belejöttem :D


 a fenti kettő az új modell :)


 új modellek :)





                     hát...-kicsit mondhatjuk új modellnek  :)





Köztük jó-pár új modell is található.Túl sok nem készült, de ezen a  hétvégén ismét készítek majd :D .Pusz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése