2011. október 20., csütörtök

Hűvös őszi napok

Ismételten sok idő eltelt amióta utoljára jelentkeztem. Azóta sok új fülit készítettem :) , de nem teszem fel az összes képet , hogy hadjak későbbre is mutogatni valót.Az egyetem elkezdődött és nekem megint csak kevés idom van idehaza.Szerencsére a mai és a holnapi órám elmaradt így haza jöhettem. :D
     Mivel most is azon igyekezek, hogy minél több új fülit készítsek , ezért most nem is mesélek többet.

Most csak  pár bedugóst mutatok :

malackák :D


új modell szívecskék

új modell tigris


kis békák - köztük az új modellel :D



megrendelés volt

új modell

új modell és eddig mindössze 1 készült belőle


majmocskák köztük az új modell

új modell

új modell

új modell

új modell


megrendelt cica :D

megrendelés volt
                 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése