2012. február 29., szerda

Március 1 :D

                 
                       Sziasztok,

  Épp itt az ideje, hogy újra írjak nektek, hiszen elég rég tettem ezt.
Március elseje van, szóval mindenkinek boldog márciust kívánok :D
Remélhetőleg minden nő kap azért a párjától egy március jelképet "marcisort".-Egyébként ehezz hozzá is tenném, hogy  volt is kitűzős "marcisor"-megrendelésem kis pingvinek, de még nem  szedtem le a képeket a fényképezőgépről, így azt csak legközelebb mutatom csak meg. :)
Ma kezdtem el készíteni új modelleket méghozzá csüngőseket, épp itt volt szerintem az ideje, mert mostanság mindig csak bedugósakat készítettem.
Ezen a héten különben idehaza vagyok, de  vasárnap már megyek én is vissza Váradra.
Megkezdődöt a második félév. Jaj igaz is :D- vizsgáim sikerültek, lehet örülni :D
Ez a pár hónap és kész az egyetemnek is. El sem hiszem....tulajdonképpen kicsit várom is meg nem is...
fura  lesz aztán az biztos, de  ebbe most ne is menjünk bele. :)
Szerencsére vannak most  is rendeléseim aminek nagyon örülök :D, remélem ezután is lesznek.
Mutatok is  képeket.



ajándék a barátomnak, (  remélem szereti )

mobil-bigyók
maci mobilok, közöttük pár újféle is


Valentin-napra készült mobil bigyók

1 fekete  cica :D
megrendelés volt
barack virág új modell


Valentin napra  készült fülik - újak
újféle pipacs



bagoly

spongyabob

megrendelt kulcstartók
egérkék
új modell



bohóckák
és az én angry-birds-es bigyuszom


pandák

kutyusok :D- új modell
muffinok- új modell


macifej új modell
fekete báránykák- új modell


maci fejek új modell
smile-k új modell

szives-új modell

új modell

cicák új modell

férfi és nő - új modell
nagyobb virág új modell


muffin új modell


alma
új modell


négylevelű- lóherék új modellek

hópihe -megrendelés volt

nutty mókus megrendelés volt

muffin medál- megrendelés volt

pillangó medál megrendelés volt
megrendelések voltak


dob medál megrendelés volt

megrendelések voltak

Az első óriási medálom :D örülök, hogy  elkészíthettem, köszönöm a megrendelést még 1x .

a sok egyedi megrendelés

megrendelt szett

megrendelt szett

megrendelt szett

az új szúrós kis szépségek :))
megrendelések voltak


új kis virágok

zsiráfok új modell
megrendelések voltak


kis  egyszerű virágok

megrendelt kis fogacska :D- úrfi :D

megrendelt gitár fülik
kis rózsák


új kis virágok-sok színben

megrendelt mobilok - bigyók
megrendelt fülik


csillag virágok :)

megrendelés volt- angri birds

megrendelt szett




    Most egyenlőre ennyi, kicsit késő is van már, el is fáradtam, igyekszem minél előbb új képeket feltenni :)
Addig is  vigyázzatok magatokra :D

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, és tetszik amit csinálsz. Mennyiért adod el az ilyeneket? :)

    VálaszTörlés
  2. Szia. Köszike szépen.
    Hát az árak 5 ron-tol kezdődnek, pl a bedugos fulik szinte mind 5 ronok, de egyebkent az arak ugy emelkednek hogy mennyire bonyolult es mennyi anyagot igenyel :)pl a csungos pillango fuli is 5 ron, de a spongyabob medal is 5 ron :)

    VálaszTörlés