2016. október 24., hétfő

Itt vagyok

2016.10.24


Ősz



Kicsit elhanyagoltam az oldalt tudom, de most itt vagyok.
Az idő csak úgy repül.



- ez volt 2015-ben az első olyan alkotásom amire tényleg büszke voltam, mert érzékeltem magamon a fejlődést  és sikerélményem is volt  vele, hiszen sokatoknak elnyerte tetszését és sokan közületek meg is rendeltétek nagy örömömre.  :) Ez tavaly ősszel volt.


  Viszont az első fejlődésem a virágok elkészítésében már tavaly a márciuskák készítésekor kezdődött.
Ekkor kezdtem el, más virágokat is készíteni :)
Bár az is igaz, hogy 2015 elejétől bennem volt, hiszen előtte még készítettem tulipánt, nárciszt aztán orgona nyakláncot.










De térjünk vissza az őszre.

Nos igen, ha körbenézünk minden fa színekben pompázik és levélszőnyeg borítja a földet.
Csodaszép látvány ez.







Érdeklődni üzenetben és még több képet találsz itt : 
https://www.facebook.com/torok.zsuzsa.9











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése