2011. március 25., péntek

Folytonos késés.

Úgy érzem folyton késésben vagyok , ami nem túl jó.Mindig le vagyok maradva egy lépéssel , például azzal is , hogy azok a képek amiket most teszek fel , azokat múlt hétvégén készítettem.Most is épp  fülizek , új modellek is  vannak megint :D , de  a régiekről sem feledkezem meg.Tettem rendelést a  múlt hétvégén és meg kellet volna  érkezzen , de nem  érkezett meg sajnos :( ...így régi anyagaim vannak csak....gondolom már  hétfőn itt lesz , de  én nem , szóval pénteken mikor  haza érkezem akkor  fogom csak  kezemben tartani a  várva várt rendelést , no de sebaj. :) ...
Szóval íme a  múlt heti adag :D  :






                                                           egy megrendelés volt :)








...és itt is vannak az  új modellek:







 Na körülbelül ennyi volt az új modellekből ... és innen következnek azok a  fülik amelyek jelenleg megvannak :) :
















                                          kivi mánia :D 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése