2011. március 1., kedd

Újra itt...

 Eltelt pár nap,  hogy nem írtam és  nem is tettem fel képeket, de  sajna  beteg voltam és ágynak estem.Ma az első nap amin igazán azt érzem, hogy már jól vagyok.Mivel beteg voltam így fülit sem készítettem, de képeim vannak, hiszen még nem mutattam túl sokat :p . Így most mutatok is :D  :                                     

                                                                            ...és itt is van                                                                          1 megrendelt gyűrű
 




 egy kis cica ( ez is megrendelés volt )

                                                                          
                                                    
                                     
                                                                                                   
                                                       
                                                                     ceruza-mánia                                                



                                     
                  
                                
                                  

        

                                                                  NO SEX- ez is nagyon
                                                           sokan szeretik és kérték















                                             sok-sok bedugós 




és egy medál
               









                                                                még egy medál


 






 pingvinek :D
      







                                          ez egy régebbi megrendelésem volt






mint ahogyan ez is...
    





                                            és íme pár régi modell :





                 



                                                               bogyó mánia

          








                                            ez is egy külön megrendelés volt :)










A képek sajnos nem jó minőségűek , ezért elnézést kérek...

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése