2011. március 10., csütörtök

Húúú eltelt az idő

Nagyon gyorsan elrepült az idő.Már több mint 2 hete van meg az  oldalam :D. Aminek nagyon örülök.Rég írtam , de az igazat megmondva nem  volt túl sok időm , de  nem is  az  idő hiány , hanem leginkább az  volt a  probléma , hogy  Váradon voltam -(megkezdődőt az egyetem...)- és bár gépem és netem van , de  a  net -elég gyenge sajnos  így írni és főképp képeket feltenni elég nehézkes lenne ott.Így kb. ezt mindig itthon fogom végezni.Ha van javaslatod , hogy milyen modellt-fülit készítsek , nyugodtan írj e-mailt-üzenetet jól jönnek az ötletek és  örülök nekik.Elég is lesz a sok lotyogásból mutatok is pár fülit.( itt van pár jobb minőségű kép is-de csak az  első pár kép...sajna... )
 




                          










                                                        egy kis bárány :D
















.....és itt a  vége , de  míg itthon vagyok remélhetőleg mér írok és teszek fel képet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése